Skuteczna strona internetowa to nie tylko ładny wygląd – to narzędzie, które przyciąga klientów i generuje zlecenia. Projektuję responsywne strony WWW dla firm, które chcą zbudować powtarzalny model sprzedaży i zapomnieć o ciągłym szukaniu nowych zleceń.
Co powinno się znaleźć na stronie internetowej?
Jasne “kto i co robi”
Na początku podaj, czym się zajmujesz – bez zbędnych wodotrysków i animacji. Klient musi zrozumieć Twój przekaz w sekundę.
Do tego należy dodać „call to action”.
Twój potencjalny klient musi mieć możliwość wykonania jakiejkolwiek akcji, np.:
Pokaż wyraźną listę usług
Z reguły, klient poszukuję konkretnej usługi.
Pokaż tylko to, czego naprawdę potrzebuje.
Jeden punkt = jedna usługa.
Co omija klienta, który nie skorzysta z Twoich usług
W wielu przypadkach, sprawdzi się przekaz, który pokazuje alternatywne, niekorzystne rozwiązania.
Dobry pomysłem jest rozpisanie najczęstszych bolączek klientów w danej branży, np.:
Najważniejszy element
na każdej stronie
Spora część właścicieli w tym miejscu wypisuje uniwersalne banały – a to najlepsze, a tamto przełomowe. I nic z tego nie wynika, bo klient nie czyta kolejnych ochów i achów, tylko odpowiada sobie na pytanie: „Co mam z tego ja?”.
Zanim przejdziemy dalej, pomyśl przez chwilę:
Jeżeli nie potrafisz tego nazwać w jednym zdaniu, to nawet najlepsze SEO i kampanie Google Ads nie przyciągną ludzi na dłużej.
Jak przygotować prawdziwą propozycję wartości?
Jeśli Twoja propozycja wartości nie daje klientowi powodu, by zatrzymać się właśnie u Ciebie – to po co Ci strona, SEO czy reklamy? Pokaż mu to, czego naprawdę potrzebuje.
Gdybyś chciał/a stworzyć nową stronę dla swojej firmy
Napisz tu swój e-mail, numer telefonu i krótko opisz, czego oczekujesz. Umówimy się na darmową konsultację – bez zobowiązań.
Jeśli widzę, że mogę pomóc, działamy dalej. Jeśli wystarczy darmowa porada, nie musimy robić nic więcej.
Strona internetowa cena
Prosta strona
Jednostronicowa wizytówka – wystarczy przy jednej kluczowej usłudze (np. fotograf, pomoc drogowa).
od 2300 zł
Rozbudowana strona
Strona wielopodstronowa z opisem usług, galerią i blogiem – najczęściej wybierana opcja.
4-7 tysięcy zł
Profesjonalna strona
Rozwiązanie dla firm, które wiedzą, czego chcą – mają jasno określone potrzeby i konkretne funkcje do wdrożenia.
od 9600 zł
Miej na uwadze, że to ceny orientacyjne, które pokazują w jakich budżetach pracuje. Po krótkiej rozmowie podam Ci dokładną wycenę.
Nie wiesz jaka strona będzie najlepsza dla Twojej firmy?
Wystarczy zapytać, chętnie pomogę.
Jeśli Twoja strona już nie odstrasza, to może warto zadbać o jej widoczność w Google?
Jeśli chcesz poprawić SEO, kliknij TUTAJ
Nawet najpiękniejsza witryna bez SEO jest praktycznie niewidoczna dla potencjalnych klientów.
Brak działań optymalizacyjnych może oznaczać, że konkurencja zgarnia ruch, który mógł być Twój. Wdrożenie skutecznego SEO to pewność, że Twoja oferta trafi do osób, które jej potrzebują.
Szaleństwem jest zbudować stronę i myśleć,
że Klienci sami Cię znajdą.
Nawet najlepszy sklep czy strona, jeśli są schowane na dalszych stronach wyszukiwania, nie wygenerują ani jednej złotówki. Jeśli nie chcesz, żeby Twoja inwestycja poszła na marne, zadbaj o pozycjonowanie – bo Twoja konkurencja już to robi.
Jak duża jest Twoja firma?
Działamy?